Paunan verkko-ohjelmoinnit 

19,90 € / KK

  • Kokonaisvaltaista kehitystä lihasmassassa ja voimatasoissa
  • 4 viikon välein päivittyvät treeniohjelmat kokeneen ammattivalmentaja Matias Nikulan suunnittelemina
  • Ohjelmat suoraan motivoivaan treenisovellukseen (Train Heroic)
  • Selkeät liikevideot ohjeteksteineen
  • Privaatti keskustelualue valmentajan ja valmennettavien välillä
  • Kiinteä kuukausimaksu: 19,90 €/kk
  • Heinäkuun ohjelmat näkyvillä 04.07. alkaen!

Paunan verkko-ohjelmoinnit tuovat kuukausittain vaihtuvat treeniohjelmat suoraan omaan puhelimeesi kiinteällä kuukausimaksulla. Motivoiva treenisovellus pitää kirjaa kehityksestä, antaa liikekohtaiset ohjevideot ja kellottaa lepoajatkin tarvittaessa. Pääset samalla osaksi Paunan yhteisöä Discord -sovelluksessa, jossa voit kysyä treeneihin liittyviä kysymyksiä.

Ohjelmointiin osallistuminen ei vaadi mitään tiettyjä yksittäisiä laitteita tai erikoisuuksia. Ohjelmoinnissa pääroolia näyttelevät levytangot, käsipainot ja taljat. Valmentaja neuvoo tarvittaessa korvaavat liikkeet.



Kaikki Paunan verkko-ohjelmoinnit ovat saatavilla rekisteröitymällä kuukausitilaajaksi. Tilauksen voit irtisanoa koska tahansa maksetun kuukauden loppuun lähettämällä ilmoituksen sähköpostitse osoitteeseen info@valmennuskeskuspauna.fi tai sivun alalaidan lomakkeella. Kaikissa tilauksissa on 7 päivän ilmanen tutustumisjakso! Tilattuasi ohjelmoinnin saa kutsun sovellukseen 24h kuluessa tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos sanot ohjelmoinnin irti kokeilujakson aikana, sinua ei veloiteta ja irtisanominen astuu voimaan välittömästi. 

Jos haluat maksaa ohjelmoinnin käyttämällä liikuntaetuja, ota ensin yhteyttä meihin käyttäen alalaidan lomaketta tai suoraan spostilla osoitteeseen info@valmennuskeskuspauna.fi


VAHVA NAINEN

  • Naisille suunniteltu valmennus tavoitteelliseen kuntosalitreeniin
  • Painotus treeneissä erityisesti jalkojen lihasmassassa
  • Treenit 3-4 x viikossa
  • Treenijako:
    Lihaskasvuun tähtäävissä ohjelmissa jalat kolmesti viikossa ja yläkroppa kerran viikossa (3+1)
    Voimaan tähtäävissä jaksoissa jalat ja yläkroppa kahdesti viikossa (2+2)

Vahva Nainen -treeniohjelmointi on suunniteltu naisille, jotka haluavat panostaa erityisesti reisien ja pakaroiden lihasmassaan. Jalkojen lihasmassaa priorisoidaan liikevalinnoilla ja yläkroppaan verrattuna selkeästi suuremmilla harjoitusmäärillä.

Vahva Nainen -ohjelmoinnissa jalat treenataan ohjelmasta riippuen 2-3 x viikossa ja yläkroppa ylläpitävästi 1-2 x viikossa ohjelmasta riippuen. Salitreenejä on siis kokonaisuudessaan 4 x viikossa, mutta mahdollisuus on muokata treenit myös 3 x viikossa tehtäviksi.

Vahva Nainen -ohjelmointi ei vaadi vuosien salikokemusta, mutta perinteisten levytankoliikkeiden (kyykky, penkkipunnerrus, pystypunnerrus, maastaveto jne.) tulisi olla jollain tasolla tuttuja.


VOIMANOSTO

  • Etusijalla tavoitteellinen voimanostoharjoittelu
  • Lajinomaista voimaharjoittelua ja lajinostoja tukevaa lihaskasvua
  • Lajinostojen (kyykky / penkki / maastaveto) kehittäminen mahdollisimman korkealle tasolle
  • Treenit 3-4 x viikossa
  • Treenijako: voimanostojaksoissa sekä lihaskasvuun tähtäävissä jaksoissa 3-4 x koko kroppa.

Voimanosto-ohjelmointi on suunniteltu tavoitteellinen voimanosto etusijalla. Valmennus on tarkoitettu niille, joita kiinnostaa nimenomaan voimanoston lajinostojen (kyykky / penkki / maastaveto) kehittäminen mahdollisimman korkealle tasolle. 

Ohjelmoinnissa vaihtelevat voimanostoliikkeisiin painottuvat sekä lajinomaista lihaskasvua hakevat treeniohjelmat 4 viikon sykleissä. Treenejä pääset tekemään 3-4 x viikossa oman aikataulusi mukaisesti.
Voimanosto-verkkovalmennus ei vaadi aikaisempaa kokemusta voimanostoharjoittelusta, mutta levytankoliikkeiden tulisi olla jollain tasolla tuttuja. 


VOIMAA & LIHASTA


  • Painotus sekä lihasmassassa että voimassa
  • Voimaa ja lihasta tasaisesti koko kehoon.
  • Treenit 3-4 x viikossa
  • Treenijako: 14 päivän mikrosyklissä treenataan 4 erilaista yläkropan treeniä ja 4 erilaista alakropan treeniä. Tämä sykli toistuu kahdesti yhden ohjelman aikana.

Ohjelmointi on suunniteltu niille, jotka haluavat kehittää samaan aikaan voiman eri osa-alueita sekä kasvattaa lihasmassaa. Nykytutkimuksien valossa maksimivoima ja lihaskasvu tukevat toinen toisiaan, mistä syystä harjoittelussa kumpaakaan osa-aluetta ei ole tarpeellista jättää kokonaan paitsioon. Ohjelmoinnissa vaihtelevat voimaan ja lihasmassaan painottavat treenijaksot. Tavoitteena ei ole olla vahva pelkästään kyykyssä, penkissä ja maastavedossa vaan kaikissa isoissa perusliikkeissä. 

Treenejä pääset tekemään 4 x viikossa, mutta mahdollisuus on muokata treenit myös 3 x viikossa tehtäviksi.
Voimaa & Lihasta -ohjelmointi ei vaadi vuosien salikokemusta, mutta perinteisten levytankoliikkeiden (kyykky, penkkipunnerrus, pystypunnerrus, maastaveto jne.) tulisi olla jollain tasolla tuttuja.


TREENISOVELLUS

Kaikki ohjelmointiasiakkaat saavat käyttöönsä monipuolisen mobiilisovelluksen, joka toimii samalla myös motivoivana treenipäiväkirjana. Sovelluksessa on tarkat video-ohjeistukset ja tiedot esimerkiksi lepotauoista, temmosta ja mahdollisista erikoistekniikoista. 

Sovellus lisää selvästi treenien mielekkyyttä ja auttaa sinua seuraamaan omaa kehitystäsi. Sovelluksen kautta voit myös vaihtaa treenipäiviä itsellesi sopiviksi, jos et pääse juuri ennalta määrättyinä päivinä treenaamaan.

Hinnasto

Kuukausihinta

Hinta on toistaiseksi voimassaoleva kuukausihinta, jonka voit irtisanoa koska tahansa päättymään maksetun kauden loppuun. 

19,90€

Verkko-ohjelmointeihin voit liittyä kätevästi oheisten linkkien kautta.

Verkko ohjelmoinnin irtisanominen onnistuu sähköpostitse osoitteeseen info@valmennuskeskuspauna.fi tai sivun alalaidan yhteydenlomakkeen kautta. Irtisanominen astuu voimaan heti jo maksetun kauden loputtua. 


Kysyttävää verkkovalmennukseen liittyen? Lähetä kysymyksesi oheisella lomakkeella tai laita viestiä Instagramissa tai Facebookissa @valmennuskeskuspauna ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Tätä kautta voit myös ilmoittaa ohjelmoinnin irtisanomiseta maksetun kauden loppuun.